Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine tokdobr.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi
kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZS. Spletna trgovina je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Spletno trgovino tokdobr.si upravlja Marko Ušeničnik, s.p., Trata 11, 4224 Gorenja vas. V spletni trgovini je uporabnik hkrati kupec.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil pravilne informacije, kot so:
– podatki podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
– kontaktni naslovi, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani je dostopen v določenem roku),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– pogoji dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
– način plačila in dostave,
– časovna veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Plačilo je možno izvesti na več načinov:
– z gotovino ob prevzemu pošiljke od kurirja,
– po predračunu,
– in prek Pay Pal sistema.
Račun je priložen pošiljki.
Cene
Cene so v evrih (€). DDV ni obračunan po 94. členu ZDDV-1, kar pomeni, da na cene ni pribitka DDV-ja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).
Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga
Kupec z izbiro artikla in klikom na košarico izbere artikel, ki se doda v košarico. Pred oddajo naročila je potrebno pregledati vsebino nakupa. S klikom na blagajno se potrdi naročilo nakupa. Dopisati je potrebno še vaše osebne podatke in naslov za dostavo. Prav tako je
potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo poštnine.
Dobava/dobavni rok
Naročeno blago, ki je na zalogi, je v Sloveniji dostavljeno v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila. Dobava blaga v tujino pa je v roku 10 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejemu naročila. V primeru, da izdelka ni na voljo, vas bomo o tem obvestili pisno na vaš elektronski naslov.
Dostava
Naročeno blago v spletni trgovini tokdobr.si dostavljamo s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenija. V primeru poškodbe blaga med prevozom se obrnite na ponudnika, ki bo odpravil nastali problem v najkrajšem možnem času tako, da boste prejeli brezhiben izdelek.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani tokdobr.si, bodo
uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Varovanje podatkov: ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki uporabnikov naše spletne trgovine v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@tokdobr.si ali po klasični pošti na naslov: Marko Ušeničnik, s.p., Trata 11, 4224 Gorenja vas. Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da
je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Podjetnik Marko Ušeničnik, s.p., skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetnik kot ponudnik blaga in storitev na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.